צילום
הדרך הטובה ביותר להעביר מחשבה, כל מחשבה, היא בצורה ויזואלית. כאשר אנו רואים משהו במו עינינו אנו מבינים את "כוונת המשורר" בצורה ברורה יותר מכל מדיום אחר. מסיבה זאת בדיוק הביטוי תמונה שווה אלף מילים הוא כל כך נכון. צילום משמש אנשים מזה שנים רבות לתיעוד רגעים בעלי משמעות. תחילה הוא שימש לתיעוד רגעים משפחתיים של משפחות מלוכה ויוקרה, לאחר מכן התפתח הצילום האומנותי אשר כלל נופים לצד פורטרטים, כמו כן פופולארי מאוד עוד מלפני מלחמת העולם השנייה ועד היום הוא צילום חדשותי ולאחרונה נכנס לשרשרת הצילום - הצילום השיווקי.
צילום שיווקי
בגלל אופיו המיוחד של הצילום הוא משווה אופי מאוד כנה, אמיתי ואותנטי למוצרים ועל כן למרות שיש בימוי בצילום בכלל ובצילום מוצרים בסטודיו לצילום שיווקי בפרט. צלם שיווקי מקצועי יודע איך ליצור אינטימיות וקרבה עם מוצרים דוממים בדיוק באותה מידה שהוא יודע ליצור אינטימיות וקרבה בפורטרטים אנושיים. בעזרת מיקום על רקע המבליט את יופיו של המוצר ותאורה נכונה המחמיאה לו כל מוצר ולו הפשוט ביותר יכול להפוך ליצירת אומנות. כאשר אנו רואים צילום מוצר ו"מרגישים" משהו חיובי אנו מתרגמים את המחשבה הזאת לעשייה צרכנית.